If you say you don't love me. I have lose my heart, couse I have al ready give it to you! <3333

Hejsan!
Nu sitter jag på bussen påväg mot konfan. Idag blir en stark dag! (citat från lilla bloggen<3) hihi nej men idag så blire konfa mellan tio till två. Efter det ska jag och Emelie dra ner på stan och köpa jordgubbar och kanske en present till pappa som fyller imorrn. Lite sent ute men bättre sent än aldrig. Kan tyvärr inte berätta vad jag ska köpa eftersom min pappa ibland kollar in hör. Och det skulle ju bli lite jobbigt om han såg det. Hehe, nu känner jag att jag babblar för mycket här förlåt för det. Nu ska jag hoppa av bussen och börja knata så hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0