En sak jag gillar med dig: hur du tittar dig omkring och fixar med kepsen när du blir nervös.

Hej hej!
Nu är jag påväg hem efter att skolan slutat. Dagen har spenderats i klassrum med vänner och jag har haft allmänt skoj! Idag fyller ju som sagt min pappa år och när jag kommer hem så ska vi väll fira honom. Vi får hoppas att han tycker om min present. :)
Imorgon kommer bli en skön dag! Vi har nämligen tema dag. Jo nu ska förklaras. Jag går i en kultur klass och där har vi olika kulturtidsperioder.(långt ord där) Men den som skulle haft nu (slöjd) hade de, alltså rektorn, inte fått ihop med schemana så då fick vi en hel dag med bara slöjd istället. Ska bli sjukt skönt med bara slöjd och inga andra lektioner på hel dagen. Hihi nej men nu ska jag ta och återgå till att titta på instagram. Om ni vill följa mig så heter jag @vendelis97
Gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0