life is about having fun!

Hejsan!
Nu sitter jag i köket med datorn framför mig och stor gråter..
Ni undrar säkert och det är såå att hmm... min pojkvän har gjort slut buäääää!!
nej jag skoja jag kollade på ett sorgligt program som heter vampire diaries!
och det är helt sjukt!! rekomenderar det till alla!
Annars så har jag precis käkat en mockaruta/snoddas som min lilla
syster tagit sig tid att baka. Mums säger jag bara!
sedan drack jag ju även kaffa som jag ( stolta lilla jag ) gjort
alldeles själv. haha kanske inte det svåratse men något ska man ju göra <3
Ikväll har vi käkat hemmagjorda hamburgare och jag har målat
naglarna och det blev ju en bra kombo eller? haha men jo det blev det.
hmm.. känner mig sjukt trött och klockan är bara fem över
tio. Det är helt sjukt! jag brukar lägga mig hyffsat sent på helgerna,
men inte ikväll antar jag.

Nej men nu har ni säkert tröttnat på mitt babbel så jag tänkte ta
och hoppa ner i soffan en stund med söta familjen och sedan läsa lite granna i
min goa och sköna säng. så får min avslutning å denna sköna dag bli <33
Godnatt och ha en trevlig natt/ helg!! kram på er!! <33
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0