Hejsan!

Som ni kanske vet så laggar min mobil och ( det är därifrån som
jag oftast bloggar ) då blir det lite färre inlägg... :(
Nej men nu ska jag berätta om min dag.

Först hade vi matte vilket var helt okej, efter det hade vi biologi
och då kom min  mamma och lämnade enkäter som vi skulle svara på.
sedan rullade dagen på och jag hade skoj med mina kära
vänner. Vår sista lektion var då musik och vi hade ett musik prov.
Jag tyckte att det kändes bra och tror att jag klarar det.
Men ja, eftersom vi gjorde prov fick vi sluta efteråt och då drog jag och
fina Hanna ner på stan och hade det sköj! Jag handlade in en del fynd och
det är jag super glad över.  sedan fikade vi på ett
mysigt litet kafè som heter "Hugos kaffe" och nej det heter inte kafè utan
kaffe. skumt jag vet men ändå.. sjukt mysigt och det var även väldigt gott!

Nu sitter jag i köket och har precis sagt hejdå till mormor som åkt hem.
De kom lite snabbt på besök och tog hand om Alma medans mamma var 
i skolan och hade undersökning. Det var mys och vi åt en god middag med efterätt. 
Nu tänkter jag ta och mysa ner mig i soffan och kolla på tv så vi syns senare puss!! <33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0