-

Tjoo allihopa!
Vet ni en sak som jag kom att tänka på. Jo jag brukar ganska ofta blogga från bussen, precis som jag gör just nu! Men det kan ju vara för att jag har extra tid just då liksom. Ja men så är det ju! Som sagt så sitter jag på bussen på väg hem, han med den braiga och snabba bussen så ja yiihoo!
Provet på So'n som jag hade idag tror jag gick bra, eller det kändes bra när jag lämnade klassrummet och det är ju ett bra tecken! Eller hur?
Idag är det ju måndag och då byter jag vecka (i detta fall från mamma till pappa) och då får jag träffa mina älskade små syskon som jag inte träffat på en vecka :) såå glad! Nej men nu ska jag ta och fixa lite grejer så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0