The mind asks the questions, the heart has the answer <3

Hejsan alla fina vänner!
Nu sitter jag hos min mormor och har lånat hennes dator. Förlåt för sjukt dålig bloggning men min mobil laggar och min dator är typ sönder. Ska försöka fixa det så snabbt som möjligt.
Nu ska jag kort fattat skriva vad jag gjorde igår+idag.
Igår: Först fixade jag mig och myste med moster Josephine som är på besök och sedan drog vi till våra grannar på fika och hade det skoj. Vi var där ett tag och hade det riktigt kul! Sen gick vi hem och jag ringde Emelie och hon tog bussen till Bälinge. Jag har ju fått/köpt en egen kamera (fick pengar i konfirmations present som jag använde) och den tog vi foton med. Det är en Canon 1100 D som jag är riktigt glad över! Sedan efter några timmar käkade vi middag och hon drog sig hemåt. Jag kollade på en film som heter "not another teen movie" medans de andra i familjen kollade på fotboll. Jag har ju aldrig varit intresserad av fotboll och kommer antaglingen inte att bli det heller.
Okej nu om idag: Blev väckt av mamma och kollade på tv sen åt vi frukost, efter det drog vi oss ner på stan och jag köpte en tröja + present till min kompis Emelie som fyller år och ja glass och korv. Sedan drog vi till mormor och har typ käkat och nu ska vi hoppa in i bastun. mys!! Kände att det blev ett långt inlägg men har varit dålig på uppdateringen så ja.. här kommer någon bild :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0