Live, love, laugh!

Hello again!
Jag vet att det var längesen. Men min dator är fortfarande konstig och då kan jag
ej lägga upp bilder och min app på mobil funkar inte. Fy på er blogg.se som krånglar!
Men jag tänkte att det kanske inte är så roligt att få inlägg utan bilder så ja.
Detta dagar som passerat har jag varit i stugan i Luleå och typ läst, sovit, ätit glass, tränat
solat, hälsat på gamla vänner och ja typ softat. Har haft det riktigt lugnt med lurarna i öronen ofta!
Nu sitter jag i alla fall och lyssnar på musik och väntar på att lite gäster ska anlända :) Kommer nog bli skojsigt!
Vad har ni hittat på hittils då?
Nu är jag riktigt sugen på choklad! Skulle göra vad som helst för att få lite mörk choklad!
hmm, men jag får överleva utan.. Om jag kan?!
Okej. vill ni att jag gör inlägg från google eller inga alls tills det fixat sej? Ni bestämmer!
Nu ska jag fortsätta chilla och kolla runt lite :) ha det så bra! Hare och kanin..
.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0