Förlåt för att...

Hejsan!!
Förlåt för att jag inte skrev igår men det var tjoo upp och tjoo ner!! (jag hade fullt upp hela dagen hehe) först en fullsmockad dag med lektioner och sedan var det utställning i aulan. Det var kul men tog tid, var inte hemma förrän klockan 20:20 på ett ungefär. Och då var jag så trött att jag bara kollade lite på tv och sedan gick jag och la mej i sängen.
Men idag är det en ny dag!! Har haft alla vanliga lektioner som vanligt. Gick som det brukar gå. Sen tog jag bussen hem med Hanna som också bor här i Ramsta. Nu tänkte jag ta och laga lite mat och om jag pallar någon efterrätt. Vi får se hur det blir på den fronten! ses senare gosisar!!! Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0