My week :)

Hejsan!
Nu kommer jag här efter typ världens längsta uppehåll..
Nej kanske inte längsta men ja, i alla fall.
Anledningen till att jag inte bloggat är för att jag glömde koden till mobilen och fick då
inte upp den. Och min dator var hos mamma och jag var hos pappa.
Dåligt av mig där..
Nu tänkte jag berätta lite om vad som hänt under veckan.

Måndag: Har kanske redan sagt det men ja, då var jag i skolan och på grand
på högläsningstävling med käraste Hanna som var med. Hon var sjukt duktig!

Tisdag: Skolan, pluggade till matte prov A-del och biologi prov.

Onsdag: Hade prov som jag tror gick bra, pluggade till matte B-del. Åt hos Ulla och Thorsten och hade det gött där!

Torsdag: Prov, skola. Sedan vart det att dra till Remo (pizzeria) och käka och sedan vart det att fara direkt
på kalas hos Emma och Isabelle. Det var nämligen Emma på 6 år som fyllde år! Grattis <3

Fredag: Hade det mys med familj, kollade på "hur många lingon finns det i världen" sjukt bra film. rekomenderad av mig.

Lördag: Vaknde for te Stockholmo på dop. var min lilla kusin Smilla som döptes.
Dagen var jätte mysig och jag träffade även på andra små söta goingar man inte sett på ett tag <3
hade i alla fall en sjukt bra dag!

Söndag: Städade fixade och trixade fram till det kom folk på besök. Vart Emma och Isabelle (kusinerna från Bärby Hage) och Marie, ola, Disa och Max (kompisar från Göteborg). Vi käkade grillat och mös i solen.

Idag, måndag: Drog ner på stan och såg på forsränningen. När det var slut gick vi till parken vid biotopia och hade piknik i det fina sol vädret :)

Nu sitter jag på mitt rum och väntar på att gästerna ska anlända. Här ska det grillas och bakas, vi ska även hinna gå till Kasen (majbrasan) och mysa där.
Den här helgen+ idag har varit riktigt go och jag har varit taggad hela tiden!
Nu ska jag tyvär gå men jag hör av mig under kvällen så kika gärna in <3 :)
           
I am thinking of Hunger games! <3          Vi går tillsammans i vårt och torrt! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0