My long day..

Hejsan svejsan!
Nu sitter jag i bilen hem efter en fullspäckad dag. Vi började klockan 08:30 och hade lektioner hela tiden frams till klockan 15:30. Och om det varit en vanlig dag hade vi slutat men nej! Vi ska ha redovisning med kulturtiden för föräldrarna, så vi fick först vara kvar och öva och sedan äta. Sedan var det bara att dra tillbaka till skolan och redovisa! Nej men det var kul! Hade ju mina älskade vänner som fanns där för mig! Älskar er <3 ni vet vilka ni är<3
Nu ska jag ta och pysa så ses imorn sötnosar<33
Snygging elr vad?? <33

Kommentarer
Postat av: william

roligt att redovisa till föräldrarna;D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Rapunzel" modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-04-11 @ 20:53:16
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0