Hey! What did you say?!

Hejsan!
Nu sitter jag i min soffa på mitt rum och kollar på tv. Känner att mina ögonlock trillar ner hela tiden och jag är så trött att jag kan somna när som helst! Dagen har varit kul och spenderats i skolan med vänner och plugg.
När jag kom hem efter skolan började jag och mamma att planera inför 12 maj. Vet ni vad som händer då? Nehe inte det.. Jo då konfimeras nämligen jag! Är sjukt taggad! Ska bli kul! Nej men ja, vi fixade mina inbjudnings kort. Det är ju bara ca en månad kvar. Så på fredag blir det att dra ut på stan och leta snygg outfit till den stora dagen :)
Men nu tog reklamen slut så nu ska jag kolla igen puss puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0