Kony 2012

Tjenamors!!
Nu sitter jag och hela familjen samlad och kollar på the voice Sverige.
Har det mys helt enkelt!!
Min dag har spenderats i skolan och sedan på stan med Emelie.
Har haft det helt fantastiskt bra! Jag kände att jag behövde en liten ute kväll med en kompis
och det fick jag också<3 Fick med mig två grejer hem som kommer i ett senare inlägg
och fikade även på stan.

KONY 2012 Invisible Children.
Nu skulle jag vilja be er om en liten tjänst. Jag skulle vilja att ni går in på youtube och söker på kony 2012 invisible children. Där kan ni se en sjukt hemsk video om en kille som kidnappar barn i Uganda och sedan tvingar de att döda sina föräldrar och använder de som sex slavar och soldater. Han låter även barnen kära och sy och "exprimentera" i sina kompisars ansikten.
Detta tycker jag är hur hemskt som helst och att ingan har reagerat innan. Detta har hållt på i mer än nio år, och jag vill stoppa detta! Vill ni också det?? Då tycker jag att ni ska kolla på denna video och ägna cirka en halvtimme åt detta och sedan länka den så mycket ni kan. Ni kan länka på facebook, twitter, bloggar och alla andra ställen ni kan komma på! Tack i förväg och älskar er!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0