Min helg =)

hej hej!!
förlåt för att jag inte skrivit på ett tag,
men jag har liksom glömt och inte haft tid.

I fredags så var jag på stan med emelie och
köpte present till min mamma som fyller 40 snart.

I lördags så var jag på en fotomdells grej på hotell skandia.
jag hade lockat mitt hår och sen sminkade dom mig.
det blev jättefint!!
sen på kvällen såg jag på sagan om de två tornen..
den var sjuuuukt bra.

och idag har det varit en almännt bra dag! =)
men jag kommer inte blogga på ett tag för imorrn
klockan halv 7 elr halv 8 (kommer inte ihåg) så lyfter vårt plan
till LONDON!!!! =) <33 =)
ska bli sååå sjuuukt kuuul yippie!! 
så ses puss på er =) <3 

Kommentarer
Postat av: Mimmi Webdesign

Behöver du hjälp med designen på din blogg?



Vi skapar personliga bloggdesigner på beställning och arbetar efter just dina önskemål tills dess att du är helt nöjd.



Välkommen att ta en titt in till oss, se vår portfolio och låt dig inspireras! http://www.mimmiwebdesign.com

2011-05-23 @ 17:49:26
URL: http://www.mimmiwebdesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0