You will always bee in my heart - forever <3

Hejsan!
Så vad ska ni göra idag då?
Jag ska i alla fall dra till Tärnsjö på 50 års fest. De har tydligen hyrt missions kyrkan,
för att det ska komma så många . :) Det är ju sjukt, kommer bli mycket folk!
Nej men det ska bli kul :) Får ju träffa käraste släkt och vänner och kommer antaglingen 
att lära känna en del nya och det är ju alltid kul <3

Nu sitter jag här färdig sminkad, och nyduschad och fräsh.
mys på det eller! 
Känner att det är väldigt vackert väder idag också! älskar när 
det är sol ute :) Tänkte faktiskt ta och gå ut och ta lite fina bilder innan vi drar.
Får dock bli med mobilen för min kamera suger. 
Her faktiskt tänkt på att köpa en ny men... då kommer vi till det här med 
pengar... jag har pengar men inte tillräkligt till en kamera. Ska ju snart ha konfirmation 
och då kan man ju alltid önska sig lite pengar. Fast jag konfirmerar mig ju inte för det om ni trodde det.
Hmm att ni har så låga tankar om mig... Det här går jag inte med på...
Nej jag skoja.. hihi Nu ska jag käka så hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0