Tired to day!

Hejj!
Nu står jag här i det vackra, soliga vädret och väntar på bussen :) idag blir det vanlig skol dag och sen hem och plugga spanska. Jag har ju spanska prov imorgon... Inte taggad!
Igår så hände det så mycket på kvällen så jag han inte riktigt med att blogga. SORRY! Först så åkte jag hem och kom på att jag glömt nycklar hos mamma. Och Elvira hade också glömt. Då väntade vi på att Thorsten skulle komma. (han skulle vara barn vakt) Men oturligt nog hade han också glömt de hemma. Så det vart att fara till Uppsala och käka hos dem. Sen tänkte jag att jag skulle åka med Erika hem. Men hon kom inte förrän elva och så stod vi och snackade med Ulla jätte länge så vi var inte hemma förrän klockan tolv. Då vart det att bara hoppa i säng på en gång och sova. Nu kommer min buss så chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0