Hello!!

Nu har Martina nyss gått och vi hade det riktigt skoj. Lådorna vi målade vart riktigt snygga faktiskt.
Nu sitter jag i alla fall och kollar på Breaking Dawn! Älskar den filmen och om ni inte visste det så är jag ett stort twilight fan! Och jag är på team Jacob! Vilket är ni? :) Ni måste ju erkänna att han är riktigt het! Hihi!
Nu ska ni få se sakerna jag köpte igår. Jag köpte: en vit fransig bikini överdel, en magtröja, en bandeau och ett par vackra lösnaglar till skol avslutningen. Ja det var allt för mig just nu! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; åh, tack så jättemycket! :D

och hoppas du fortsätter att kika in! :)

jaha, tiptop! :)

2012-05-17 @ 19:22:58
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0