Härlig dag! Härligt liv!

Hej hej!
Nu sitter jag på bussen em efter en rolig dag i skolan och sedan toppa det med att gå på stan. Kul!
Innan vi gick ner på stan gick vi till Elizabeths sjukhuset och där tog Emelie nån spruta. Jag höll Emelie i handen och när hon tröck in nålen så höll hon skit hårt :) och sen så pratade vi med henne under tiden och då när hon tröck den ännu längre pratade hon skit snabbt och det var så gulligt! Men tyvärr fick jag så ont i handen och Emelies uttryck tillsammans blev det en skratt/gråt attack :) Vi hade ju i alla fall kul :)
När vi strosat runt på stan ett tag och alla var nöjda med de de köpt drog vi till en godis butik och jag köpte en Bounty och en Freeze! Såå gott! Älskar Freeze! Och för er som inte vet vad det är så är det en läsk dricka :) mums säger jag bara :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0