En sak du gillar med dig: hur du står upp för det du tror på.

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggar idag. Men jag har konfirmerats och det har varit full rulle sedan klockan 06:30. Okej nu ska jag berätta vad som hänt under dagen.
Först vaknade jag och gick upp för att fixa mig och äta frukost. Sedan skjutsade Fredrik mig till Gamlis för genrep. När klockan närmade sig halv elva började folk droppa in. Då vart jag sjukt nervös och höll på att kissa på mig.. Hela konfa grejen gick bra och jag klarade mig igenom utan att skämma ut mig! Det är coolt! Nej men ja...
Sedan vart det att dra hem till huset fullt av gäster och käka mat + fika och vara social med alla. Det var kul men det tar på krafterna. Så nu sitter jag här i soffan med några få gäster kvar och håller på att somna. Är så sjukt trött, så att om någon skulle sjunga en vaggvisa skulle jag somna på en gång! Hehe ja... Nu kommer lite bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0