hehejj..

Hejsan!!
Nu kände jag att jag ville slinka in med ett litet inlägg när jag ändå hade lite tid över.
Sitter just nu i soffan och kollar på biggest loser Sverige och känner att jag vill träna lite hehe..
Jag vet att jag inte är tjock eller nåt, men när man tittar på det programmet får man bara den
känslan. hehe nej men ja, är sjukt taggad inför imorrn! Då ska eftermiddagen spenderas med
älskade och helt underbara Emelie <3
Vi kände för en dag på stan med shoppande och mys så det är det som kommer att hända!
Nu tänkte jag ta och vaska av mig lite och sedan gå och lägga mig (i tid för en gångs skull)
och sova. så hejdå och puss på er mina små goingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0