Norge!! Nu drar vi!

Tjenare!
Förlåt för något otroligt dålig bloggning. Men när jag drog till pappa glömde jag min mobil hos mamma och ja min datorr krånglar fortfarande... Inte så kul om ni frågar mig!
Imorrn drar jag i alla fall till Norge på släktträff och jag har bara en sak att säga, taggad till tusen! Ska bli riktigt kul att träffa alla sköna människor där! Vi drar som sagt imorrn och kommer fram ungefär klockan nio på kvällen :) och sedan stannar vi där i ungefär två dagar. Efter de drar vi till Luleå och är där i typ tre veckor
Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Tack så mycket :)
Saknar också dig grymt mycket <3

2012-06-28 @ 20:09:57
URL: http://emaowe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0