hello!!

tjoo allihopa!! Idag är det ju måndag, den jobbigaste dagen på veckan.. Då har man ju en hel jobbig skol vecka framför sig, håller ni inte med? Men ja, idag har det trotts allt varit en helt okej dag. Först hade vi bild, den roligaste lektionen idag, enligt mig. sen hade vi inställt YEEYH!! Sedan blev det engelska, lunch, so och tillsist svenska. En ganska soft dag.. nej men, jag har ju även haft det skoj med roliga kompisar :) älskar er, tack för att ni finns i mitt liv!!! När vi slutade väntade min lilla syrra på mig. Vi drog vidare hem till oss och kollade på americas funniest home videos. (det är sjukt kul) sedan käkade vi middag och nu sitter jag här vid datorn och chillar lite. har även fått veta att skid semern är inställd :( !! men istället för skid semester så kanske vi ska dra till gran canaria yippie!!! det är inte helt spickat än men vi hoppas och hoppas...!!! här kommer den låt som jag lysnnar på just nu, grymt bra!! (enligt mig of course) http://www.youtube.com/watch?v=Dtq5A-9_AKg en bild kommer i nästa inlägg kram på er <33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0