Det är insidan som räknas!!

Hejsan svejsan!!
sitter just nu på mitt rum och syr lite medans jag lyssnar på ena go musik!
Hare gött mitt i veckan helt enkelt.
Idag har jag haft skola som vanligt, när skolan slutade stack jag hem och gjorde lite läxor.
Mina planer för helgen är redan avklarade och helgen 
blir fullsmockad av grejor att göra.. berättar senare..

Tänkte bara säga att snart är det ju alla hjärtans dag!!
Har ni någon som ni ska dela denna mysiga dag tillsamman??
Själv blire nog att fira med kompisar och familj!
här kommer en bild som jag tyckte var ganska cool och mysi!!


men ja, nu ska jag sluta tråka ut er och börja sy igen kramiz! hoppas ni får ett mysigt slut på denna dag!
här kommer många PÖZZAR från mig!!

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0