Påsklovet!

Lördag: Vi åkte tidigt på morgonen till flygplatsen, och efter sex/sju timmar var vi framme i Gran Canaria.
 
Söndag: på förmiddagen solade och badade vi i poolen på hotellet. Eftermiddagen letade vi efter en stig till havet. Gick vilse men kom så småningom hem.

Måndag: På förmiddagen solade vi och badade vid hotellet och eftermiddagen spenderades gående till havet och sedan badade vi. När vi kom tillbaks vart det mat och mys på hotellrummet!
 
Tisdag: Det vart kanon väder och vi solade hela dagen + bad och glass och mys.

Onsdag: Hela familjen drog till souix city (ett vilda västern ställe). Där fanns det shower med cowboys och indianer. Det fanns djur och en massa annat. Det kan jag verkligen rekomendera!

Torsdag: Jag, Elvira, pappa och Svanhild drog ner till centrum och shoppade lite fina grejer. Bilder kommer senare! Vi käkade glass och njöt som alla andra dagar <3

Fredag: Jag, Elvira, Svanhild och Erika fick fish pedicure. Det var annorlunda och kul :) Sedan gjorde Svanhild inbakade flätor på mig :) blev riktigt snyggt faktiskt!

Lördag: Njöt av den sista dagen i solen och tog det för det mesta ganska lugnt. Vårat plan kom fram klockan kvart över elva (svensk tid) och då var det bara att gå och lägga sig. för jag var riktigt trött!!

okej!! världens grej nu!!?
jag hade gjort ett jätte fint collage med bilder från Gran Canaria men nu såg jag att jag hade glömt att spara så ni får det en annan gång kramiz!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0