Min söta lilla dag!

Hejsan allihopa!
Nu sitter jag i min soffa och kollar på datorn samtidigt som jag kollar på tv.
Kanske inte så konstigt att jag kan göra flera saker samtidigt.
Men ärligt talat så suger jag på det.. kan inte ens tugga tuggumi och gå samtidigt.
Nu tror ni säkert att jag är typ en bortblåst bimbo! men av alla mina egenskaper så är
det inte att vara smart hehe.
Nu är vi ärliga..
Nej men  ja, min dag har varit bra.. Har varit i skolan (mindre bra)
med kompisar (mer bra) och haft det sköj.
Om ni inte visste det innan så har jag blivit GANSKA beroende av the hunger games.
typ det ända jag går och tänker på.
plus konfirmationen som äger rum om typ tre veckor såklart.
Men nu tog min fantasi slut..
Jag skulle gärna vilja veta vad ni vill att jag ska blogga om, det jag bloggar om nu eller
ja skriv och tyck till!
nu ska jag dra så chao ha en bra dag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0