Short of breath, short of time!!

tjoo, allihopa!!
Idag har varit en helt okej dag,
vi började med sjuornas musikal,
som var sjuk bra!!
sen hade vi språk, svenska (blev klar med min novell yippie!),
lunch, hk, och hk på kulturtiden...
det var sjukt kul, jag älskar att laga mat och hela eftermiddagen
handlade om mat!!!
här kommer bilder på maten :)

Inte jätte fint men ja, det är italienskt...
sen kommer outfit:

och ja, dagens bästa låt:
http://www.youtube.com/watch?v=P8MxapXJKdo&feature=related
det är såå den finaste låten någonsin...
om ni inte vet vilken det är så är den med i jag saknar dig <3
men ja, vad tycker ni att jag ska skriva om, jag skriver om det ni tycker :)
kommentera mycket!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0