måndag =(

My outfit:



ja, om ni inte ser så står det whos afraid of the big bad wolf...
fick den av emelie i förgår <33
tack min sötnos älskar den <33

peace from me <33



jaa, idag har varit en ganska jobbig dag...
jag fick typ inge mat idag såå det kan bero på det...
joo, vi kom till matan och hade en halvtimmes lunch rast,
och maten va slut så vi skulle få vänta ett tag,
så efter cirka 15 min kom maten..
och då ställde jag mig i kö..
men när jag kom fram var maten slut, såå j##la förbannad.
så jag åt bara en macka och en chicken bits och lite ris inte såå mätt om man säger så...
men ja, jag fick ju även present av emma för att jag fyllt år...
blev skit gla tack emma älskar dej <33
men ja ska dra nu har lite läxor och stuff <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0